Sleepover

Gårdagen var verkligem hur bra som helst. Jag gjorde inget speciellt under dagen men runt 18 kom Elin, Emelie och Nathalie till mig och vi hade sleepover. Vi bestämde oss för att äta på donken och gud så kul det var vi hade när vi satt och klämde på pommeserna (kan man ens skriva så?). Kanske låter så himla tråkigt men vi spårar alltid. Senare på kvällen gick vi till coop och köpte lite gott till kvällen och sen kollade vi på film. Det var även en kille som sjöng från oss från gatan, vi föreslog att han skulle sjunga What Makes You Beautiful men han kunde inte riktigt texten... Haha. Finns lite skumma människor men det var kul :) 
 
Vaknade imorse när tjejerna skulle iväg och innan lunch var jag hemma hos mina föräldrar. Har praktiskt suttit ute hela dagen och har njutit av vädret. Snart är det middag, är verkligen hur hungrig som helst! 


Crazie -

Himlar så vackra ögon du har, fantastisk färg *0*

2014-06-25 @ 17:53:10
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: