ang. min blogg

Har fått flera kommentar av folk som undrar vad som hänt med min blogg. Att mitt domän, alltså .se inte funkar och jag vet. Jag köpte det förra året i februari och det skulle endast hålla i ett år. Jag trodde att när det gått ut så var det bara att skaffa ett nytt. 
Jag hade crystone vilket jag inte alls var nöjd med. Det var svårt att fixa det och tyckte de inte alls var bra. Finns så mycket bättre sidor för bara lite mer pengar så tänkte att jag bara kunde byta sen när det gått ut.
 
Nu har jag avslutat det kontot och tänkte skaffa ett nytt liella.se, men det funkade inte för det står fortfarande att det är upptaget. Jag mailade dom på crystone och en kille där berättade att lagen i Sverige för domän är att det ligger i karaktän, alltså att det tar några dagar innan det blir ledigt. Han sa att mitt blir ledigt i slutet av maj
Självklart blir jag lite depp över det eftersom jag vill ha ett eget domän, helst .se, men nu måste jag ju vänta ca 70 dagar för att få tillbaka det och det tycker jag är för mycket, speciellt när vissa inte kommer in på min blogg nu för dom kanske inte vet att jag har blogg.se. 
 
Tänkte bara berätta hur det ligger till och jag har lite beslutångest för vet inte hur jag ska göra, om jag ska vänta eller om jag faktiskt ska köpa t.ex. .nu, eller bara döpa bloggen till liellas.se? Vad tycker ni? 
 
 


Elli

tycker att du ska vänta! :)

2014-03-15 @ 00:40:35
Fanny

Jag tycker inte det är så stor skillnad om du har blogg.se eller inte, så jag skulle nog väntat. Din blogg är ju lika bra även fast de inte har .se :) Fortsätt som du gör, älskar din blogg!

2014-03-15 @ 11:15:55
URL: http://fannypeltola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: