Failade totalt

Bild från december! 
 
Idag hade jag matteprov och jag failade totalt, satt och väntade på tåget och var sjukt jäkla förbannad på mig själv och ville bara gråta haha, men jag antar att nån gång måste väl göra sitt första omprov också. För att det ska kännas lite bättre så var det nog inte bara jag som failade det. Nog om det, nu är jag hemma. Ska snart äta mat och sedan ska jag nog plugga lite företagsekonomi för jag har prov på fredag. Valde att åka hem till mina föräldrar idag för det är alltid skönast när jag är ledig dagen efter, har nämnligen praktik imorgon och på onsdag men passar på att plugga lite istället. Tänker jag inte sabba mer prov, ett räcker!


Anonym

Så fort man klarat ett prov så blir man glad resten av dagen, men dagen efter har man glömt det. Så fort man failar på ett prov, så är man depp tills dagen man gjort omprov. Man borde glädjas mer åt att man faktiskt klarar prov! :)

2014-03-10 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: