I'm still alive

Hej peeps! Hur mår ni? Själv börjar jag må liiiite bättre men det är långt ifrån bra. Idag är det fjärde dagen jag inte ätit något, igår fick jag i mig en apelsin som mamma hade skurit i små bitar. Tog ca 5 timmar att äta upp den, helt sjukt haha. Idag åkte hon även och köpte jordgubbar och lite godis så förhoppningsvis kan jag få i mig lite till. Jag är väldigt snurrig just nu eftersom jag fått så lite i mig så om det blir värre kommer vi få lägga in mig på dropp och det får ju inte hända! 
 
Annars då? Sitter hemma själv. Mamma och pappa sitter på akuten i Nyköping just nu. De åkte för någon timma sen av lite anledningar. Vet inte vad vi har gjort men allting verkar ju hända just oss nu!? Nu ska jag iallafall se till att gå i mig något sen måste jag sova lite!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: