Inspiration

Jag vet att jag tjatar om det väldigt mycket men jag kan inte vänta med att inreda min lägenhet som jag vill. Jag har ju haft ända från november men det har tagit lite längre än vad jag trodde. Dessutom när man var tvungen att köpa allt nytt vilket gick på flera tusen kr så kändes det inte så kul att lägga ännu mer just nu på saker. Jag kan ju trots allt leva där utan några problem! Men snart är det som sagt dags att faktiskt fixa till med dekorationer, kuddar, mattor, ljus, blommor, ja you name it.

 

Eftersom jag är sjuk/allergisk just nu och hade gäster igår så satt jag inne på mitt rum exakt hela kvällen igår (åt tom middagen här inne haha) Jag satt iallafall flera timmar och kollade på DIY videos och på nåt sätt blev jag jätteinspirerad och ska nu göra lite saker jag såg tror jag. Kommer bli sjukt snyggt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: