Klänningar

Det är 297, snart 296 dagar kvar till vi åker tillbaka till Goa och som ni kanske minns så ska vi fira nyår där nere och vilket jäkla party det ska bli. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det är ju trots allt ganska många dagar kvar haha. 
Sitter iallafall och kollar på klänningar, både för utekvällar men också för just nyårsafton. Man kan ju inte gå runt i "the typical" nyårsklänning med glitter och paljetter. Känns lite för överdrivet för att vara där nere när alla praktiskt taget går runt i flipflop och skulle inte förvåna mig om de gör det då också. 
Klänning 1: HÄR - Klänning 2: HÄR - Klänning 3: HÄR
 
Känner hur ful den där bilden blev, haha. Men tycker dock klänningarna är fina. Matchning på färger osv i detta inlägg var ju mindre fint. Men har sagt till mig själv att jag ska vänta tills alla sommarklänningar kommer så ska jag se om det finns nån jag tycker om då. Ingen av dessa är direkt den nyårsklänningen jag söker efter. Vet ni nån bra sida som säljer bra klänningar? Speciellt till sommaren. 
 


Anonym

Sheinside.com
Världens typ billigaste sida, du hittar allt för under 250kr. Fri frakt och fri tull

2014-03-04 @ 21:36:34
Othilia

Jag har fastnat för sheinside.com
Tycker det finns massor fint i alla möjliga olika stilar. Både till sommaren, fester, vardag mm.
Kanske något för dej kanske inte, vad vet jag :) kram

2014-03-04 @ 22:18:53
URL: http://www.nattstad.se/ljungs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: