Let's see the positive things in life

Efter mycket depp denna eftermiddag och kväll så har jag bara pluggat, och deppat lite till över mitt världelösa (dock väldigt bra) liv, jag tycker bara lite synd om mig själv idag och såna dagar får man ju ha. 
Annars har jag kommit fram till ganska bra saker, dessa kommande veckor må vara jobbiga för mig med all skola, jobbletande, dåliga dagar, ångest och stress osv. Efter de här veckor kanske det kommer lite mer jobbiga veckor men det är bara att stå ut, kämpa för det går alltid mot ljusare tider. Jag har mycket att se fram emot det här året och det är 100 dagar kvar till sommarlov! 
 
2014 har än så länge vart ett riktigt riktigt bra år för mig, en av de bättre starterna faktiskt och självklart ska det inte stanna nu, det ska bli ännu bättre! Två av mina nyårslöften var faktiskt att säga ja till mer saker och ta vara på chanser jag får och det tycker jag verkligen att jag gjort. Efter att totalt deppat ihop ikväll och pratat massa pepptalk med både mamma, pappa, farmor och mina vänner så inser jag verkligen hur bra liv jag har och hur många jag har som bryr sig om mig vilket jag faktisk inte riktigt känt förut vilket kanske kan låta lite sorgligt och det håller jag med om, alla bör känna sig betydelsefull för någon :) 2014 ska vara MITT år och jag orkar verkligen inte deppa längre. Som jag sagt förut, det var 2013 för mig. I år har jag konserter jag kan se fram emot, jag fyller 18, jag ska till Goa igen (!!!!) med världens bästa Elin och mitt liv är bara så otroligt underbart ibland. 
 
Nu ska jag iallafall kolla på film, The First Time blir det. Ska mysa mig under täcket och äta hallon. Ser ni hur mysigt det ser ut eller? Ännu en bra sak, jag har världens skönaste säng och jag ska sova så gott i den inatt så jag kickar ass på det där sablans juridikprovet imorgon! P&K ♥
 
"It's okay to be a glow stick. Sometimes we all need to break before we shine" 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: