Lite tankar

Det enda jag lever på just nu, glass. Kan knappt prata eller svälja. När svullnaden från allergiattacken äntligen gått ner efter en vecka så blir jag dunder sjuk. Men att äta glass har väl ingen dött av ;) 
 
Som ni ser nu, förhoppningsvis de flesta. Nu när ni går in på min blogg kommer ni faktiskt tillbaka till min blogg, innan kom ni ju till min nya blogg på Vionno. Dock är jag faktiskt lite osäker. Gillar portalen starkt men känns absolut inte som mig. Om ni förstår vad jag menar. Dessutom tyckte jag att statistiken var riktigt dålig då man var tvungen att gå in på en annan sida och kolla den. 
Därför har jag bestämt mig att fortsätta blogga här ett litet tag till. Nu ska jag verkligen försöka satsa på bloggen så den får lite mer läsare och sen får jag hoppas att jag blir inbjuden av en bra portal. Som ni förstår tycker jag inte om blogg.se speciellt mycket men jag vill inte bara börja blogga på en protal som inte ger än speciellt stora möjligheter. Då känns faktiskt blogg.se bäst än så länge då jag vet hur det funkar osv. Så bloggportaler får vänta tills jag faktiskt har bestämt mig säkert. 
 
Förlåt att jag bara velar fram och tillbaka men jag gör det så att det ska bli bäst för alla. Jag vill så gärna lyckas med bloggen nu, jag har sagt det i över ett år nu men jag har ändå inte lagt ner speciellt mycket energi och engagemang på den. Jag kan göra så mycket bättre! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: