London

Från april 2012. Var tvungen att täcka mitt ansikte för var för ful hahahaha. Vi tog inte så mycket bilder denna gång men självklart var vi tvungna att ta de klassiska "phonebooth" bilderna. Usch dom är så äckliga vissa av dom... Minns att denna var det, dessutom blev bilderna så fula. Nästa gång, då jäklar!
 
Har ett stort (STORT) behov av att åka till London, helst så snart som möjligt. Jag har inte varit där sedan 2012 vilket typ skär i hjärtat på mig. Mitt älskade London, vi har snart inte setts på två år och förut vad jag där nästan en gång per månad. Det är faktiskt sant, helt sjukt om man tänker så hahah! Ska verkligen försöka åka nu innan sommarlovet, kanske när det blivit lite varmare för då är det ju som allra bäst. London är enligt mig en av världens bästa städer, dock har jag inte vart i så många storstäder haha. Varje gång jag vart där så har det alltid hänt otroligt roliga saker som är minnen för livet. Längtar att åka dit efter jag fyllt 18 också! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: