lördag

Kör på en duckface bild denna lördagkväll haha!
 
Hur mår ni? Jag mår iallafall bra! Har inte gjort speciellt mycket idag, har myst med katterna, pluggat lite, handlat och ska väl kolla på mello när det börjar. Skulle vanligtvis säga att det är skönt att det är lördag, men nu är det snarare tvärt om. Lördag på ett lov betyder skola om två dagar. Usch är så otaggad. Allt jag vill göra är och glaja omkring och ha kul, men vad gör man inte? Det gjorde jag i 7 månader förra året och då blev jag ändå riktigt uttråkad och faktiskt olycklig så skola är nog inte så dumt ändå! :) 
 
Dock kan jag inte vänta med att att få nästa vecka överstökad, då har jag gjort de mesta av mina prov och jag är då ikapp allt iallafall. På söndagen ska jag på konsert med Elin och det är jag otroligt taggad på. Ända sedan vi köpte biljetter har jag undrat vad jag ska ha på mig, vet fortfarande inte men det löser sig nog haha. 
 
Sen på tal om något helt annat, som den äkta Beliebern jag är så måste jag uttrycka mina känslor över att Juju fyller 20 idag. 20!!?! Han var ju 16 igår typ. Lööööv him! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: