Söndag

Jag har äntligen fått i mig lite mat, dock så känns det som att jag kommer få äta upp mig för dessa fyra dagar jag inte åt. Känns som att hur mycket jag än äter så blir jag inte mätt. Längtar verkligen tills jag kan äta normalt igen, då ska jag frossa som en galning ♥ haha. Resten av kvällen ska jag bara kolla på de senaste avsnittet av The Vampire Diaries och resten av en film vi såg i skolan förrförra veckan som jag senare kommer ha prov på. Är så utmattad fortfarande så allt jag gör är typ sitter och stirrar. 
 
Jobbigt att vara så sjuk så man inte orkar göra något och sen får reda på att man har 3 prov nästa vecka + andra saker jag inte gjort den här senaste veckan. Men jag får plugga på så mycket nu innan den kommande veckan sen får jag ta det som det kommer. Fick iallafall resultatet på min svenska argumenterande text om droger. Jag hade verkligen ingen aning om hur eller vad jag skulle skriva och det slutade med att jag bara skrev något, trodde verkligen jag knappt skulle få ett E, men slutresultatet blev ett B! Jag är iallafall rätt nöjd. 
 
Jag lär inte gå till skolan imorgon heller, satsar på tisdag istället vilket resulterar i att det är 9 skoldagar kvar tills det är påsklov, så najs! Innan påsklovet ska jag absolut försöka prestera det bästa jag kan i skolan (borde ju egentligen alltid göra de hahha) men så jag slipper oroa mig över prov och sånt över lovet som jag fick göra på sportlovet efter semestern. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: