Söndag

Har så fruktansvärt ont i huvudet och det känns som jag ska tuppa av hela tiden, lagom till skolan eller vad säger ni? Kommer inte kunna gå till skolan imorgon om det håller i sig för just nu kan jag knappt stå upp. Jag som verkligen inte kan vara borta just nu... 
 Annars så är det väl bara som vanligt. Jag har precis kommit hem till lägenheten, måste plugga lite, ska laga mat, göra mig iordning och sen ska jag antingen kolla på någon film eller fixa någon design. De tycker jag ska bli skönt :) 
 
Måste även bara passa på och tacka er alla, alla ni som börjat följa bloggen och ni som kommenterar flitigt. Jag blir så himla glad av det. Har ni även märkt att jag har blivit bättre på att blogga? Under veckan har jag försökt uppdatera 3 gånger per dag vilket jag ofta gjort också. Så nöjd över min insats. Ni ger mig så mycket inspiration och glädje till att blogga. Är det något ni vill läsa mer om? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: