Tisdag

Bild sen i höstas! 
 
Hola amigos! Är lite gladare än igår, dock inte 100%. Men det blev mycket bättre igårkväll när jag fick mig en liten tankeställare och idag när provet är gjort, jag har skickat in engelskan, jag har kommit långt på svenska argumenterande texten och även gjorde jag klar en idrottsplaneringsak. Vet inte hur många sidor text jag skrivit idag så det får räcka för nu är jag helt slut i huvudet haha. Några av er kommenterade igår ang. hur ni känner inför skolan och tycker det är så sorgligt eftersom vi borde ju egentligen gilla skolan så vi blir motiverade att gå dit. Det suger riktigt mycket, man ska inte ha ångest över något sånt viktigt. 
 
Är så otroligt sugen på frukt, inte godis, choklad eller något som jag vanligtvis brukar vara sugen på. Men nej, frukt ska det vara! Jag har bestämt mig att jag ska bli lite nyttigare (notera lite) ska ej börja träna haha. Men äta nyttigare borde jag absolut göra eftersom jag gör raka motsatsen just nu och mår inte alls bra av det. Borde iallafall sluta äta godis, gäller då inte choklad. Ska typ ha en räkare hur länge jag gått utan godis för att bli lite mer motiverad! 
 
Ska börja göra mig iordning snart och sen ska jag bara lägga mig och kolla på antingen en film eller serie, kan inte riktigt bestämma mig. Imorgon har jag sovmorgon så det ska bli så himla skönt! 


Anonym

Kan du tipsa i ett inlägg hur man matchar slitna jeans?
Och tips på svarta jeans vart man kan köpa det. Trött på mina dr denim som går sönder hela tiden.

2014-03-04 @ 23:34:38
Anonym

Kan du tipsa i ett inlägg hur man matchar slitna jeans?
Och tips på svarta jeans vart man kan köpa det. Trött på mina dr denim som går sönder hela tiden.

2014-03-04 @ 23:34:40
Anonym

Kan du tipsa i ett inlägg hur man matchar slitna jeans?
Och tips på svarta jeans vart man kan köpa det. Trött på mina dr denim som går sönder hela tiden.

2014-03-04 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: