Frusna vindruvor

Håller på att göra mat nu och ska sedan plugga lite. Ska fortsätta skriva på en svenskuppsats och även inför en muntlig sak som kanske är imorgon. Dagen har iallafall vart okej, hade nationella i svenska, uppsatsskrivning och jag tror det gick bra iallafall. Jag skrev ca 560 ord av max 600 så det kändes bra. 
 
Ställde precis in laxen i ugnen och kan inte vänta med att få äta den. Lax är verkligen en av de godaste sakerna jag vet och skulle lätt kunna äta det alla dagar i veckan typ haha. Jag har även ställt in mina vindruvor i frysen, har hört att det ska vara jättegott. Så hoppas på att kunna äta dom redan ikväll. 


lina

har du falska ögonfransar där? sjukt långa de såg ut på bilden:) vilken maskar använde du för denna sminkningen?

2014-05-08 @ 23:14:19
Emma

Vad blir det för skillnad på vi druvorna om man äter dom som vanligt eller frysta? Förutom att dom är helt kalla..

2014-05-09 @ 00:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: