Fullt ös & ang. negativa kommentarer

 
Jag har verkligen haft fullt upp idag. Jag vaknade upp bredvid världens bästa katt och vi låg kvar i flera timmar och bara slappade. Så himla mysigt! Lite senare fixade mamma och jag en av våra tvs som bara stått hemma så nu har jag äntligen den hemma i lägenheten. Från att gå från 22" till 42" känns ju inte helt fel. Sedan åkte vi till elgiganten och bytte mina urbanears som har gått sönder och sedan in på lite andra butiker. Kollade på lite mattor, kuddar osv och fick lite inspiration! Jag jobbade i onsdags, torsdags och igår, jag är ledig idag och jobbar imorgon. Detta är då alltså min enda lediga dag på långhelgen och kan ni gissa vart vi åt lunch? 
 
På senaste tiden har jag fått lite kommentarer hit och dit och det är inte direkt några roliga kommentarer. Under mitt 1 1/5 jag bloggat på den här bloggen så har jag aldrig någonsin fått negativa kommentarer men nu helt plötsligt så får jag det. Gör jag något fel? Har jag ändrat bloggstil? Jag bloggar tydligen som "en 13-åring" stod det i en kommentar senast idag. Ja, jag har skrivit att jag hängt med killarna i One Direction flera gånger men det är för att ni vill läsa om det, sen får jag skit för att jag tydligen "skryter" om det. Sedan när jag håller personer hemliga så är det också jävligt töntigt av mig. Vet liksom vad jag ska göra då? Vill iallafall säga till de personer som kommenterar såna saker inte behöver läsa min blogg. Jag skriver exakt vad jag vill och jag skriver faktiskt egentligen bara för min egen skull, sen att folk valt att läsa är bara kul! Man kan tyvärr inte tillfredsställa alla personer samtidigt. Vad man än skriver så kommer alltid någon vara missnöjd. 
 
På tal om något helt annat, vad tycker ni om min design då? 


Bella

Älskar din nya design! :D

2014-05-03 @ 19:39:39
URL: http://jennyizabella.se
Anonym

Skitsnygg design! As random att folk kommenterar så negativt? Jag tycker du är jätteduktig på att blogga i alla fall!

2014-05-03 @ 21:26:14
carro

Jätte fin!

2014-05-04 @ 09:29:11
betty

Vacker!

2014-05-04 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: