I'm a Brooklyn Babe

Jag såg den här t-shirten på GinaTricots hemsida för ett par veckor sedan och jag kände mest "Jag MÅSTE ha den!" Som ni kanske minns la jag upp den i en wanties här på bloggen! Anyways, när jag var i stan med Mickis och Ida på lovet så gick jag runt i flera butiker men den fanns ingenstans men igår drog jag och Linnéa dit och jag hittade den. Så glad! 
 
Den kanske inte är megasnygg men jag kände verkligen behovet av att ha den. Först för jag är helt obsessed av New York förtillfället, sen snappade jag en bild till killen ni vet, (Han som smsade mig förut, har skrivit om det här) Han bor i Brooklyn och han tyckte det var jättekul haha. + att den var himla billig också, endast 99 kr! 
 
 


Anonym

Vem är ens den killen? Blir ju nyfiken haha

2014-05-01 @ 13:26:14
Emilia

Varför skriver du om "den killen" om du inte ens vill tala vem "han" är? Haha så jäkla patetiskt att inte tala om det, det är som om du tror att du blir något av det, som alla gånger du berättade om one direction om hur "ni känner varandra, och hur bra kompisar ni är".
Aja din blogg, du får skriva allt som du vill, tänkte bara säga att det låter väldigt 13-årigt vissa saker som du skriver.
Anyway ha en bra dag!

2014-05-03 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: