Ny vecka

Äntligen hemma efter en lång dag, okej har vart hemma i snart en timma haha. Har vart så himla trött idag så ska verkligen försöka gå och lägga mig tidigt imorgon. Idag var det nationellt prov i svenska och jag tror det gick helt okej. En sak jag inte fattar är hur folk kan bli nervösa och försöka plugga inför nationella? Matten, visst I get it. Men resten? Det går ju inte. Take a chillpill peopleee. Ta det bara som de kommer och stressa inte över det!
 
Resten av kvällen kommer endast bestå av att plugga och laga mat. Har lite att göra i skolan just nu, tydligen så hade jag en inlämning samhällskunskap som skulle vart inne för 2 veckor sedan men hon hade inte satt något datum, har ett svenskaseminarium på onsdag och även lite spanska och vill bli klar med allt idag. Hur mår ni? ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: