Q&A

hur mycket tjänar du på din blogg li? jag är nyfiken på hur mycket man tjänar för jag är nyfiken på börja blogga själv och vill se hur mycket man tjänar:)
Jag tjänar inga lösa pengar på min blogg. Det enda jag "tjänar" på är att bli sponsrad, alltså får saker ibland. För att tjäna lite pengar på sin blogg måste man ha ganska många läsare. Det är alltså rätt så svårt att tjäna bra pengar på sin blogg. 
 
Li gumman, du passar sååå bra i kort hår som du hade förra året, klipp det igen.,Håret växer fort och du vill väl inte se ur som alla andra tjejer, vad är så speciellt med att vara en girl next Dior, nej du passar bäst i kort hår, då syns också din bränna bäst på bild:-)
Vet inte riktigt om jag ska svara på denna kommentar eller inte?? Men som du sa, det är bara hår och jag har faktiskt bestämt att jag ska spara ut det nu. Jag har haft kort hår nu i över ett år och är rätt så trött på det. Om att min bränna syns bäst på bild om jag har kort hår; 1. Jag har ingen bränna kvar. 2. Jag träffar folk irl också och om jag då har en bränna så syns den oavsätt min hårlängd ;) Kanske klipper av det nån mer gång i framtiden men inte just nu!
 
Kan inte du berätta lite om din skola, typ vad du tycker om den och din linje? Jag funderar på att söka dit i höst! :) Kram
Jag har skrivit om min skola flera gånger så kolla tillbaka i arkivet! Men kort sagt så tycker jag jättemycket om min skola och ångrar inte en sekund att jag sökte dit eller valde ekonomi!
 
Hur mår du nu? Med tanke på hur du mådde förut tänkte jag :)
Jag mår bra, jag är himla lycklig 99% av dagarna men visst finns det dagar jag bara vill gräva ner mig och stanna där tills allting har gått övet men såna dagar har väl alla :) 
 
Vem är ens den killen? Blir ju nyfiken haha
Haha... Det är en kille som bor i New York och sjunger och vi snackar. Jag vill faktiskt inte säga mer och jag hoppas ni förstår! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: