Torsdag

Jag är helt slut nu, jag slutade precis jobbet och nu ska jag sitta uppe och skriva klart min novell som ska vara klar tills imorgon. Jag sitter helt fast och har lite panik faktiskt, hur fan ska man lösa detta? haha. Nu ska jag fixa ihop lite nutella med vindruvor (drömmen!) och sen börja skriva och hoppas att det släpper efter ett litet tag. Är så trött :( buhu. 
 
Hur som helst, igår sov faktiskt mamma över hos mig hahahaha. Men det var supermysigt! Vi kollade på The Fault In Our Stars för hon ville se den och sen kollade vi på Idol och hade massa snacks. Det var mysigt igår, nu dock så ser min lägenhet ut som ett bombnedslag. Har en madrass på golvet och köket är kaos för har fortfarande inte hunnit städa. Får lite panik haha. 


Denise

Hej Li! Jag fyllde nyligen 18 år och är desperat för att flytta hemifrån. Om man jobbar på mcdonalds som du gör, klarar man av att betala en månadshyra för en etta då? Jag tänkte då jobba kvällar och helger.. :)

2014-09-13 @ 09:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: