Trött på blogg.se

Som rubriken lyder, jag är förbannat trött på blogg.se och det har jag vart länge. Jag bytte ju portal i vintras men bytte sedan tillbaka för jag inte gillade Vionno speciellt mycket. Kändes inte riktigt som jag även fast portalen verkade väldigt stilren och fin. Men nu funderar jag starkt på Finest, vad tror ni om det? Det är en portal där många storbloggare bloggar på, dom har massor av event osv. Känns ju lite mer proffsigare än blogg.se. 
 
Skulle ni följa med mig om jag flyttade? Dock vill jag ju självklart testa den först innan jag bara byter såhär fort. Kanske borde starta en blogg där, skriva några inlägg, fixa designen osv så får vi se hur jag om det?  


Lisa

Skulle följa dig fortfarande, såklart :)

2014-09-15 @ 17:44:46
Elise

Självklart att jag hänger med, du är en väldigt bra bloggare Li!

2014-09-16 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: