Svensk sommar är livet

Jag tyckte att det var helt okej att komma hem, okej alltså, jag var inte glad över det direkt haha. Det var skönt för att jag hörde att det "värsta" var över och att all snö hade försvunnit, vilket den också hade gjort när vi landade förra fredagen. Men jag vet inte, jag bli bara så deppig. Snön kom tillbaka vilket kanske inte var någon överraskning för så blir det alltid, när man tror att det äntligen blivit vår så kommer dom där äckliga små vita sakerna från himlen igen. Man klär sig för tunt och blir sjuk, standard alltså. Varje. Jäkla. År. Lär mig aldrig.
 
Men just nu kan jag inget mer än att fokusera på sommaren. Fatta va skönt det kommer vara att få sommarlov. HERREGUD vad jag är taggad på att sluta ettan. Även fast de flesta av mina vänner slutar tvåan är det ändå en big deal för mig för såhär långt har jag aldrig klarat mig för förra året hoppade jag av skolan 6e februari vilket nu var lite drygt ett år sedan. Men återigen till sommaren, jag saknar att vakna upp på morgonen och se att det är ljust ute, den underbara blåa himlen och solsken som sipprar in mellan ens persienner. Dra på sig endast ett par shorts, ett linne och ballerinaskor och så klarar man sig hela dagen. Håller ni inte med mig? Cruisa runt på Stockholms gator, det är sommar i högsta grad för mig. Se alla folk i Kungsan och bara njuta med en glass i handen och bara vara. Midsommar, se alla med blommor i håret och fina klänningar, så himla glada och hoppar som små grodor runt en stång man flitigt klätt med björkblad. Svensk sommar är den bästa sommaren, den går typ före allt.


FlizanLizan

Härliga bilder :D

2014-02-24 @ 11:38:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Mira

Åh längtar så sjukt mycket efter sommaren!!!

2014-02-27 @ 15:07:17
URL: http://miraedlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: