Novell

Jag, som är en människa med otroligt dålig fantasi ska skriva en novell. Vi har fått en uppgift i Svenska att skriva en novell och jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva om. Några förslag? Jag har laddat upp med godis och good ass music så det här ska nog gå bra, tillslut. 
 
Idag hände någon som verkligen inte fick hända. Min morgon börajde bra, jag mös lite med kissen, jag var inte ens trött när jag åkte hemifrån halv 7 för att ta mig till lägenheten även fast jag började skolan 09.50. Jag tänkte att jag kanske kunde sova nån liten timme innan jag skulle börja göra mig iordning men SEN TAPPAR JAG MOBILEN I TOALETTEN. Asså jag döööör. Var ju tvungen att ta med mig den till skolan så jag tog med mig en påse med ris den fick ligga i hela dagen. Först fungerade allt förutom ljudet men nu funkar ljudet också som tur är.  Toa-incidenten har hänt förr om man säger så, så jag skulle inte bli förvånad om den kommer börja fucka upp sig om några veckor.


Celine

Bor du både hemma och i en lägenhet? Haha blir lite småförvirrad när jag läser dina inlägg :')

2014-08-29 @ 15:16:05
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: