Söndag, byte av bloggportal?

Nu ska jag börja fixa mig, äta en tidig lunch och sedan gå mot jobbet. Både igår och idag jobbar jag 4 timmar så det är lugnt. Men jag känner att jag inte pallar mer just nu så det är skönt att jag fick så få timmar. Men faktiskt, det är skönt att göra något iallafall, varesig det är jobb eller något annat.  Hoppas ni har en trevlig dag! 
 
Jag funderar på att byta bloggportal, vet ni någon bra?
 
 
 


Trees, mamma i London

Jag har kännt lite samma de senaste... Man kommer liksom ingen vart här! ^^

2014-09-07 @ 10:25:52
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Denise

Forme.se är ganska bra! Har precis själv börjat blogga där, den bloggportalen känns enkel och stilren :)

2014-09-07 @ 11:20:51
Denise

Forme.se är ganska bra! Har precis själv börjat blogga där, den bloggportalen känns enkel och stilren :)

2014-09-07 @ 11:20:52
Lisa

Spotlife! :)

2014-09-07 @ 11:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: