Inte glad

Har inte alls vart på humör de senaste dagarna. Har väl sovit hemma hos mina föräldrar de senaste dagarna och har bara vart allmänt deppig. Men jag antar väl att alla har såna dagar. Allting har bara gått heeelt fel för mig och jag vill inte bo ensam längre. Hatar det mer än allt just nu och det bara kryper i kroppen på mig när jag sitter här hemma ensam. Hatar att vara så ensam hela tiden. Från att ha bott i en stor villa med stor tomt hela sitt liv, men hela familjen + 3 underbara katter som husdjur är det svårt att flytta till en stad då jag praktiskt taget inte känner någon. Bor i en liten etta, ingen balkong, ett stort rum, helt ensam och inga husdjur (jag måste ha husdjur för att överleva känns det som.) Så nu har jag spontanbestämt att jag ska köpa en hamster, jag får väl göra det bästa av saken haha. Allt för att ha något med lite päls på typ lol. 
 
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. En sak jag uppskattar med min lägenhet är att det är skitmysigt på kvällarna att sitta i sängen och kolla på TV. Ska även visa er en sak jag gjor här hemma men det får vänta tills det blir mörkt så jag kan ta ordentliga bilder. Nu ska jag kolla klart på The Big Bang Theory, har bara 4 episoder kvar sen har jag kollat klart på alla säsonger. Tur att det kommer nya, men jag hatar att vänta :( Måste hitta en ny serie. Btw, ser ni inte att jag färgat håret!? Har haft det ända sen skolan startade. 


Anonym

Vad fint färgen blev, kan du göra ett inlägg om vilket märke och nummer hårfärgen är? Jag vill ha just den mörka nyansen men vågar inte chansa på en ranson hårfärg:P

2014-09-06 @ 09:49:25
Anonym

Vad fint färgen blev, kan du göra ett inlägg om vilket märke och nummer hårfärgen är? Jag vill ha just den mörka nyansen men vågar inte chansa på en ranson hårfärg:P

2014-09-06 @ 09:49:25
Bella

Hoppas du mår bättre snart! <3

Svar: Tack Bella <3
Li

2014-09-07 @ 20:30:53
URL: http://jennyizabella.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: