Utgång

Hejsan! Sorry att jag inte bloggat på några dagar men jag har faktiskt en ganska bra förklaring till det. Jag jobbade på fredagen efter skolan och var helt slut när jag kom hem, sedan jobbade jag på lördagen också. Skulle jobba till 16 men blev så jag jobbade till 20 istället. På kvällen så skulle jag ut med Nattis och vi drog till Maquise med Ronja, Fanny och några av deras vänner och därför så hann jag inte skriva ett inlägg, för jag hade lite bråttom! 
 
Kvällen var iallafall HUUUUR lyckad som helst. Vi hade bokad bord och vi skulle fira Ronja som fyllde 20 förra veckan. Vi hade skitkul och jag tror vi var kvar till nästan stängning då vi tog första tåget hem. Jag var hemma runt klockan 06 iallafall haha. Dagen efter ska vi inte ens snacka om, jag har aldrig mått så dåligt innan och trodde helt allvarligt att jag skulle dö. Åkte hem till mina föräldrar på dagen och beställde pizza men fick inte i mig den så ska äta den nu. Jag är nämnligen hemma idag också för mådde så pass dåligt igår när jag skulle sova så ville bara ta det lugnt. Men jag mår mycket bättre idag iallafall! Mamma och jag skrattade lite åt mig igår... Nästa gång ska jag kanske ta det lite lugnare. Puss


Olivia Ward

Haha va kul! :D

2014-09-01 @ 21:13:00
URL: http://oliviaveraward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: