Flowerbomb

Idag tog jag hem alla blommor och kakor jag har kvar sedan mitt födelsedagsfirande. Rosorna börjar nu se lite slitna ut, men gud vad jag älskar rosor. Ska lätt köpa nya när jag är tvungen att slänga dem här! 
 
Sov hemma inatt och gick och la mig relativt tidigt så imorse när jag skulle upp så var jag inte allt för trött. Men nu deremot, uschh vad trött jag är och nu finns det inte heller tid att somna om heller. Så typiskt. Ska snart börja göra mina iordning för att sen åka till skolan. Idag har vi någon sorts mentordag, så det får vi se vad det är. Tror vi kommer vara med ettorna, men det roliga är att jag känns lika mycket etta som dom just nu. Skolan är HELT annorlunda från förra året. Någon som har börjat på DBGY som läser min blogg eller? :) Ni får gärna säga tjenare till mig! 


Em

Kan du göra ett inlägg där du tipsar om jackor? :)

2014-08-22 @ 22:19:31
Lovisa

Är skolan annorlunda på ett dåligt sätt?

2014-08-23 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: