Regn regn regn

Jag är redan skoltrött, haha. Idag träffade vi ännu en lärare och har nog aldrig träffat en tråkigare och negativ människa i hela mitt liv. Slutade 15.10 idag vilket är den längsta skoldagen på hela veckan, vi har så jäkla skönt schema, det är ju bra iallafall! Resten av kvällen ska jag bara slappa, kolla på Idol och städa lite i lägenheten.
 
Herregud va hemskt väder det är. Oftast så föredrar jag hösten framför sommaren för jag klarar inte av när det är för varmt i Sverige, utomlands går ju bra såklart. På hösten kan man klä på sig mer och kläderna är så himla mycket snyggare. Håller ni inte med? Men nu känns det typ för kallt och det är bara augusti!? Och regn skulle jag klara mig utan... :( 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: