Förr eller senare...

Igårkväll så bestämde jag mig äntligen för att kolla på The Fault In Our Stars. Ända sedan jag såg att den skulle komma ut som film och den blev så hypad över pretty much the entire world så tappade jag helt lust i att se den, även fast folk sa att det kan ha vart en av de bästa filmerna de sett. Men ojjj så jag grät, imorse när jag vaknade var jag fortfarande svullen runt ögonen och de kan faktiskt berott på det haha! Jag rekomenderar verkligen den för den var superbra. 
 
Över de så är jag rätt nere just nu, jag har blivit sjuk och jag överväger om jag faktiskt ska orka gå till skolan imorgon eller inte. Även fast det bara är 2 timmar... Har så fruktansvärt ont i magen också :( Jag vill verkligen inte bli mer sjuk eftersom jag jobbar på fredag och lördag och känns ju lagom kul och redan missa saker i skolan när vi knappt har börjat. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: