5 sanningar om mig...

- Jag har bott ensam i snart ett år (i november) men jag vågar fortfarande inte gå och handla själv. Okej visst, jag vågar men det är inte något jag föredrar. Jag kan gå ner till stan för att plocka upp ett par saker på vägen hem men har bara hänt en gång att jag åkt till Ica Maxi själv handlat lite mer. Aldrig igen typ haha. Så jäkla tråkigt. 
 
- Jag vill åka utomlands. Alltså rätt så dum sanning men jag vet inte om ni förstår ångesten jag har. Jag vill bara bort bort bort. Jag sa att hösten var mysig och att jag föredrar den ibland framför sommaren men nu när den kom så plötsligt så vill jag inte ha den. Hur typiskt svenskt?! Men jag vill åka någonstans varmt. Eller till New York. Nån som vill åka? Mvh desperat. 
 
- Jag är rätt så besviken på mig själv just nu. För just nu så klantar jag bara till det känns det som. Bara att jag tappade min älskade mobil i toan förra veckan förklarar ju en av sakerna. 
 
- Jag trodde det skulle vara mer annorlunda att vara 18. Inte för jag trodde att jag skulle växa över natten men allting är ju exakt likadant. Jag röker inte, jag behöver inte köpa cigg och vad mer? Visst jag kan köpa trisslott, nässpray och alvedon, wow. Jag kan gå ut, visst det var väl de jag såg mest fram emot och det är kul men inget jag kommer göra varje vecka. Visst att jag får mer möljligheter nu så vi får se om jag ändrar min åsikt. Skulle dock inte vilja gå tillbaka till 17 haha. 
 
- Nu ska jag börja satsa på bloggen igen. Är det något speciellt ni vill se? Ska se till att den blir lite annorlunda. Måste bara kolla på lite bloggar och få lite inspiration :) Börjar nästan bli taggad nu ju!


Lisa

Hej! Första gången jag besöker din blogg, har kikat igenom dina senaste inlägg. Tycker du har fina bilder och skriver roliga inlägg, även om de är mest vardagsinlägg. Är själv en 17 årig tjej, så det är kul att följa någon annan som har en liknande livsstil! Ska börja följa din blogg, keep it up :)

2014-09-05 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: