årsresumé 2012 - del 1

Det var ju inte direkt vinter förra året, men jag var inte så glad ändå. Jag och mina tjejer åkte iväg till London och det var första gången för mig. Vi hade det så otroligt bra. Vi såg killarna i Hammersmith, hängde en del på Milkshake City, shoppade och även träffade vi Emelie, Nathalie, Verro, Linn, Tora och Lodifa! Det var väl bara dom där 3-4 dagarna som gjorde månaden bra. Min mobil blev även stulen, buhu.
 
Det blev ganska lugnt igen, men sen kom One Direction tillbaka till Sverige. Jag som var van med att liksom kunna hänga med dom men nu var det omöjligt. Folk var som odjur. Min pappa och jag började bråka och han tog ungefär allt jag ägde (fullt seriöst) Därför jag inte har så himla många bilder från denna månad. Men jag färgade min ombré och jag, Elin och Ida hade även tjejmys hemma hos Mickis och bakade cupcakes, tände tomtebloss och köpte godis för över 100 kr. Köpte ny mobil! Vi fick biljetter till Cardiff den 1 mars, 5 raden på killarnas konsert.
 
Calippa shots kom tillbaka!! Jag blev otroligt mycket gladare och mycket friskare eftersom det blev varmare och man kunde gå med tunnare kläder. Minns inte så mycket av den här månaden, därför antar jag att den inte var så intressant!
 
En av de bästa månaderna på hela året so far, och faktiskt en av de bästa sakerna som har hänt i mitt liv. Jag och Louise åkte till London, och sen någon dag innan fick vi reda på att Justin skulle vara där samtidigt som oss och vi blev ju så himla glada eftersom vi har varit galna i honom sedan 2009. Vi hände på Milkshake City och där spelades Boyfriend och sen när vi åkte buss därifrån åkte vi förbi en butik som hette 'Just In' och vi ba "IT'S A SIGN!!!" hahah så himla kul. Vi gick till hans hotell, tyvärr fick vi inte chansen att prata face to face med honom men han kollade på mig och rörde min hand och vi fick även varsin bild med Kenny! Vi matade massor med ekorrar och shoppade. Hade det så himla kul! Var på XFactor audition med tjejerna och hade det jättekul.
 
Det blev jättevarmt, balen började närma sig och jag köpte mina skor och klänningen (som jag aldrig använde sen) Killarna kom tillbaka till Sverige, det blev skitkallt igen och det var ju kaos som vanligt men självklart grym som man är så fick vi lite alone time med dom, pratade med alla och fick även en bild med Harry. Emelie och Nathalie fyllde 17 en av kvällarna och vi firade dom med lite One Direction, haha snacka om bra start på födelsedagen! Hängde väldigt mycket på Wayne's och dödade tid och hade det bara jättemysigt. Dock så började jag bråka med pappa igen. 
 
Började närma sig slutet av terminen och jag började skita i allt. Hade en riktig yolo månad där. Vi hade även skolbal. Jag ångrar jättemycker hur jag såg ut men det kan jag ju inte göra åt nånting nu liksom. Sen kom dagen jag väntat på de senaste åren, skolavslutningen. Jag slutade grundskolan och jag kan erkänna att det var lite sorgligt men jag var ändå såhär "see ya bitches" hahaha! Vi skrev på så papptallrikar tillvarandra och alla skrev ungefär "hälsa 1D" "lycka till med One Direction" "Min belieber" osv, jag har satt mina spår genom åren! 
Sedan blev det mitt första sommarjobb. Jobbade på min pappas jobb och jag kan säga en sak; jag ska aldrig mer sommarjobba där, då är jag hellre pank. Så otroligt tråkigt. Far East Movement kom även till grönan på midsommar om jag inte minns fel? och sen drog jag, Elin, Ronja och Fanny på midsommarfest.
 


Emma

vill med träffa 1D! Men jag har inte fått åka till stockholm när dom har varit här.. Bor 4.5 timmar där ifrån :(

2012-12-30 @ 20:43:13
URL: http://emmandens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: