5 bekännelser

- Jag föredrar att handla kläder online. Jag menar... det är typ katten musen hundratusen mer saker och välja bland istället för att dra upp till t.ex. stan och kanske hitta några fåtal saker.
 
- Jag gråter alltid till Extreme Home Makeover.
 
- Jag är verkligen jättedålig på både hår och smink, men ska försöka bättra mig eftersom jag tycker det är jättekul och hålla på med sånt.
 
- När jag var liten var jag typ världens attentionseeker och jag ljög om allting för att folk skulle tycka jag var cool, fast det har jag vuxit ifrån som tur är hahah!
 
- Om man tog alla er, alltså mina läsare och proppade in er i ett rum och jag skulle stå framför och prata för er skulle jag antagligen svimma och hoppas på att dö.
Men fatta coolt, man kan tycka att 200-300 personer inte är så mycket. Men om alla skulle vara i ett klassrum (bara ett exempel) då skulle de va sjuuuukt mycket!


svea ~ maviedesvea ★

Vad heter typsnittet där det står "5 bekännelser"?
-Tacksam för svar :)

2013-04-27 @ 23:32:58
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: