Konsertångest

Som ni märkt gott folk så gillar jag och göra GIFs, haha!
 
Jag får alltid panik över det här med klädsel på konserter. Så fort jag har köpt mina biljetter, det spelar ingen roll om det är över ett år innan själva konsertdagen men jag tänker hela tiden på vad jag ska ha på mig. 
Alltså att stå i Globen med jag vet inte hur många tusen skrikande tjejer kanske inte är megakul ibland och man måste faktiskt tänka på vad man har på sig. Man kan inte gå i munkjacka för då kommer man antagligen dö pga av värmeslag och man vill ju faktiskt vara lite fin åtminstånde. Man vet ju inte, Justin kan ju se MIG bland alla som vissa brukar säga hahah.
 
Alltså jag har panik, jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag har inga kläder. Jag är kort, jag vill ha höga skor så jag blir åtminstånde lite längre men vem orkar stå och hoppa i högklackat? Inte jag iallafall med tanke på: 
1. Jag kan inte gå i högklackat.
2. Jag äger inga förutom ett par kängor och min balskor (!!!!)
3. Det är bara att inse att jag kommer välja fel outfit, kommer dö där inne pga av nånting (värmeslag eller för mycket fangirling eftersom han kommer stå där shirtless) och jag kommer inte se något för jag är kort.
 
Han är här den 22, 23 och 24 april. 2013 (om ni missat de haha) 
Den 22, 23 och 24 2012 var jag i London och såg honom. Det tog ett helt år hihi :)


Inga-Linn

Ska du både på den och One Direction?:) Bor du i Stockholm? Ja han spela i globen eller Friends arena?:)

2013-04-16 @ 20:36:10
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Sv: Okej! Vad roligt för dig! Jag ska på One Direction!:D

2013-04-16 @ 21:25:57
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Felicia Berg

vart gör du dina gifs? :)

2013-04-20 @ 12:39:10
URL: http://bergfeliciaa.blogg.se
eeelit.blogg.se

Kan du förklara hur du gör gifs? :)

2013-04-20 @ 21:10:26
URL: http://eeelit.blogg.se/
Ma'ria

Omigosh <3 Justin + shirtless = Smeeexig !! Vilken tur du har att du ska på hans konsert, oroa dig om inte kläder och skor du kommer passa i vilken som helst okay? :) Ha bara kul, slappna av och blog your ass off om din bieber experience! Jag e såå avundsjuk men jag har twitter för nyheterna så det e lugn ;) Nästa gång han e i Sverige då kommer jag va VIP på hans konsert <3

2013-04-24 @ 15:44:54
URL: http://dreamoutloudgirls.blogspot.com
Selma

Kan du göra ett inlägg om hur man gör GIFs, och har du Tumblr?

2013-04-25 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: