Q&A - balklänning

"jag har bal om 2 månader och jag har ingen klänning! har du tips på några bra hemsidor man kan köpa klänningar på?"
 
Även fast nian och balen inte är jätteseriös, så vill man ju ändå va fin såklart. Jag personligen ångrar hur jag såg ut både i hår och klänning. Om jag nu fick välja min klänning hade jag absolut valt en maxi klänning. Jag kan inga direkt bra sidor med klänningar men jag måste faktiskt säga att Nelly har många fina! 
Och om du är rädd för att ha samma klänning som någon annan så finns det ju alltid sidor från utlandet, speciellt England (dom brukar ha mycket fint) så kan tipsa om River Island, NewLook, Asos, Tophop, Boohoo, eller så kan man faktiskt köpa i butik. Men såna butiker kan jag ingenting om :)
Hoppas du hittar en bra klänning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: