wanties from asos

Känner att detta collage var ytters proffsigt och snyggt, eller inte. Men hade jag ingen aning om hur jag skulle kunna klippa ut, då det bara fanns bilder på kläderna på modellerna haha.


Anonym

Hej, jag och min vän har på egenhand startat upp en projekt kallat 'The River Project'. (Vi samlar ihop pengar genom videofy som vi sedan tänker skänker till djurorginistationer) , var med och hjälp till d också! Det skulle betyda mycket om du kunde dela eller tipsa dina läsare om videon, du kan läsa mera här under info http://www.videofy.me/v/1273926 . Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer :)

2013-04-12 @ 23:15:32
emelie

jag har bal om 2 månader och jag har ingen klänning! har du tips på några bra hemsidor man kan köpa klänningar på?

2013-04-13 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: