210813

Nu sitter jag här, har lagt upp mina kläder inför imorgon, målat mina naglar och ska hoppa in i duschen så snart som möjligt när dom har torkat så dom inte blir helt fucked up. 
Imorgon börjar jag gymnasiet, igen då. Men det här känns så jävligt bra, det gör verkligen de. Dock så kändes de bra förra året också men det slutade ju inte lika bra... Haha! Men det känns bra de här, och jag ska göra de bra. Det verkar vara en grym skola de jag läst, en vettig linje osv. Och jag får en mac, yaaay. 
 
Nu ska jag äta och sen blir de och kolla på Idol och sedan Svenska Hollywood Fruar, jag är såhäääääääääär glad att det är tillbaka! Glöm även inte bort att frågestunden avslutas på söndag, så passa på och fråga!


Louise

fin du är :)

Svar: Tack så mycket :)
Li

2013-08-20 @ 19:54:54
URL: http://lilylolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: