Back to school - bags

Klicka på taggarna för att komma till produkten! 
 
Nu är de ju snart skola, vissa har redan börjat ju. Men jag antar att de flesta börjar nu i veckan som kommer. När jag har fått alla mina saker, böcker, dator osv så ska jag köpa en ny väska. Dels för att jag köpte min i London för ett år sedan och den ser äckligt ful ut just nu och att jag knappt får plats med nånting i den för då ser den ut som en korv. 
Jag är den typen som typ aldrig skulle kunna köpa en väska för flera tusen, jag skulle ju inte direkt tacka nej till en LV eller Michael Kors, men nej tack jag är för snål. Så här ovan har jag hittat några väskor som jag tycker ser bra ut för ett vettigt pris! Tygväskor är galet snyggt dessutom!
 
Skulle ni vilja se mer "back to school" inläggn nu när skolan börjar? Eller kanske en What's In My Purse video? :)


Anonym

What in my purse vore kuuul! Och typ första dagen-outfits,, hahahh

2013-08-17 @ 16:45:01
Lina

back to school :D

2013-08-17 @ 18:54:40
Inga-Linn

Ny design, väldigt fin!:D

2013-08-17 @ 19:59:15
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Ella

Det finns en fin väska på Zara som heter typ citybag dragkedjor :) den är enkel, och är stor nog för dator och kläder och sådant

2013-08-20 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: