Bekännelser

Har alltid haft nånting emot Håkan Hellström, sagt att jag absolut inte gillar honom osv men har aldrig gett honom en chans, hade aldrig ens lyssnat på honom. Men nu har jag faktiskt gjort de och hans texter är grymma, sången är mindre bra men helt okej i vissa låtar. Men det kommer aldrig vara över för mig är top notch. 
 
När tandkrämen inte löddrar så får jag ont i magen
 
Jag funderar på jätteskumma saker ibland, de jag ofta funderar på att om alla är kompisar med alla om man tänker vääääldigt långsökt, alltså att jag är kompis med den och den är kompis med den osvosv, och sen är hela världen kompisar med varandra. Eller om hela jorden är nedtrampad, alltså att nån har gått över varenda lilla milimeter på jordklotet... Jag vet, jättekonstiga saker haha!
 
Håller på och jobbar för fullt med min nya design som kommer upp snart, dock vet jag inte när eftersom jag inte har tagit bilder för headern ohså än. När den kommer upp kommer även jag byta "kategori" på bloggen, kommer bli kul :)
 
Eva & Adam serien, och fyra födelsedagar och ett fiasko tröttnar jag aldrig på. En av de bästa som finns att kolla på när man inte har något bättre för sig. Blir så lycklig av att se på de, även fast dom är typ 12 hahahah...
 
 


Julia

Hahaha känner så igen mig på 3an och 5an! Sjukt vad jag älskar Eva&adam. Började t.om nästan gråta vid poolpartyt... Och har nog fortfarande en liten crush på Adam hahahah.

Svar: Haha åh jag vet, Adam är sååå söt!
Li

2013-08-12 @ 18:11:07
URL: http://ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: