Det gör ju så ont...

Det där kallar jag gofika ^ Inte nog med att Mickis är en väldigtväldigt bra kåmpiz så är hon grym på att baka. Idag bakade vi hon (jag står oftast och kollar på, jag brödade formarna idag) kladdkaka + glass på de. 
 
Första dagen på jobbet idag då, fick ta mer ansar än när jag sommarjobbet vilket jag förstod. Fick va själv med dom när de andra gick på rast osv, de enda jag inte får göra är öppna/stänga vilket var ett lite problem eftersom det stod i schemat att jag stänger 2 gånger den här veckan, men inte längre eftersom jag sa de till dom. 
Annars då, jo jag har sjukt ont i fötterna och ända upp i knäna så jag vill bara lägga mig ner och gråta, men annars är de grymt! Tjänar fett med stålar den här veckan och även det här med lägenhet + bidrag flyter på, nu får vi se hur det blir den här gången! Hoppas allt är bra med er ♥


Sanna Widman

Så gott det ser ut :)

2013-08-09 @ 21:09:46
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: