expresso house häng

Från min, Summers och Idas insragram!
 
Började 09.50 idag och hade endast en lektion på två timmar. Den var ju ganska chill, men jag antar att de var en liten mjukstart. Vi fick även reda på att i trean ska vi få starta eget företag och jag är sååå peppad på de, dock är de ju typ två år kvar haha! 
Efter skolan så fick vi rikskuponger från skolan så jag, Summer, Ida och Josefine drog till Expresso House och satt där i nån timma eller så. Kom hem för några timmar sen och jag är så jäkla trött så jag funderar på och gå och lägga mig och sova ett litet tag, jag måste ju passa på nu.
 
Funderar på att avsluta frågestunden imorgon på dagen istället för på söndag, för då har jag möjlighet att svara på frågorna i en video. Så fråga mig lite mer! Har inte fått mega mycket frågor. HÄÄÄÄR kan du klicka för att komma dit. 
Ni som alltid frågar mig saker, och nu när ni väl har chansen och jag svarar på allt så frågar ni inget? Hmm....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: