jag ser ut som 12

Amen tjenare kompisar! 
Dagen började med att jag kom försent till skolan, kändes ju jäkligt bra. Men annars gick väl dagen lagom fort och åkte hem direkt efter och bara slängde av mig kläderna och la mig framför tvn, haha gud så skönt de var. 
Håller på och lagar mat nu och sen blir de att gotta mig framför idol. Är de bara jag eller är de första avsnitten när folk gör bort sig roligast? 
 
Alltså sen jag klippte mig har jag inte haft nån lust att ta nya bilder eller nåt, så vi får se när de händer. Jag fortsätter med ricinoljan och kommer nog börja sätta upp håret mer så det inte slits... Jag som hatar och gå i uppsatt hår. Men vad gör man inte? Jag ser ju ut som 12 igen.


- S C H N A I L G U L L -

Det sliter dock väldans mycket på håret att ha det i tofs ofta också! Det går av jättelätt... Däremot när du ska sova kan jag tipsa om att sätta upp hela håret i en bulle mitt på skallen och/eller sova med silkesörngott. Örngottet sliter mer än man tror!

2013-08-26 @ 21:32:38
URL: http://Www.schnailgull.blogg.se
- S C H N A I L G U L L -

sv; haha, samma här! Men du kan ju alltid blöta håret på morgonen så blir det rakt.

2013-08-26 @ 22:04:48
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: