Mitt schema

Här gott folk, mitt schema! Nu när ni kollar på detta tänker ni säkert vafan är de här? Så tänkte jag också. Och för att göra de lite enkelt tänkte jag förklara lite. 
Jag inte jättenöjd med de, men de får duga. Jag kan ju inte hoppa av igen liksom. Jag får göra de bästa av saken! 
 
ENGENG01 = Engelska (mån, ons)
 
MODXXX01 = Språk. (tis, tor, fre) dock så kommer jag bara ha en av dom. Så om jag väljer den som är på fredagen så får jag sovmorgon på tisdagar och torsdagar. 
 
PÄT = Personlig Ämnes Tid. Man får jobba med det man behöver. (alla dagar)
 
FÖRFÖR01 = Företagsekonomi. (fre)
 
MATMAT01b = Matte. (mån, tis) 
 
SVESVE01 = Svenska. (tis, ons)
 
PSKPSY01 = Pskykologi. (tor)
 
IDRIDR01 = Idrott. (mån, tis) 
 
SAMSAM01b = So. (ons) 
 
JURPRI0 = Juridik. (tor) 


L

vilken linje läser du ? x

Svar: Ekonomi mäklare :)
Li

2013-08-29 @ 00:11:46
URL: http://justanoutoftowngirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: