Nu börjar "nya bloggen"!!

Som ni läst flera gånger i min blogg de senaste månaderna så har jag ju sagt att jag ska ändra kategori här osv... Ni har undrat vad jag ska göra för något ooooochhhhh... Jag kommer även göra Youtubevideos, inom området "skönhet och vloggar" typ, haha vet inte vad man ska kalla de. 
Jag har velat gjort det här sen jag såg Zoella i vintras på youtube, då fanns det ingen i Sverige som var relativt stor som gjorde detta, men om ni inte förstår vad jag menar finns nu Linn Ahlborg. 
 
Jag hoppas ni tycker det här är lika kul och spännande som jag... Jag menar, det är ju lite pirrigt att sitta och prata själv framför en kamera och inte veta vilka som kollar? Men jag bjuder på de. Ni har ju velat ha vlogs sååå länge och jag som trodde jag skulle börja när jag fick min kamera men jag väntade helt enkelt på rätt tällfälle. 
Jag kommer posta hauls, månadsfavoriter, taggar (what's in my purse, what's on my iPhone osv) och även om ni kommer på några roliga videos så tipsa gärna!! 
 
Jag kommer även ändra bloggen lite, innehållet alltså. Jag ska fixa runt bland kategorierna, lägga till och ta bort så får vi se hur de slutar. Men ska försöka få upp nya designen de närmsta dagarna. Men jag kan ju börja iallafall :)
 
Glöm inte subscriba nu!!! Klicka på bilden nedan för att komma dit
 


Julia

Aah vad kul! Bra första video :) men vad filmar du med för kamera? den har ju jättebra autofokus haha :o

2013-08-14 @ 20:07:55
URL: http://ayles.blogg.se
Anonym

Åh vad kul :)

2013-08-15 @ 07:25:37
Alexandra Peraki

Gud vad snygg den Boy London tröjan va! <3 iaf conversen jag tror dom har ändrat nu för har också sett det 1-2 gånger så som dina i skoaffärer så jag tror dom ska vara så nu! :*

2013-08-15 @ 11:31:54
URL: http://perakialexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: