nya designen är uppe

 
Nu är designen äntligen uppe, gud va skönt! haha. Den blev inte alls som jag trodde den skulle bli för typ några veckor sedan. Men de här blev typ bättre tror jag. Har ju ändat hela designen, och såhär har jag aldrig haft den. Nu känner man sig alltid lite mer peppad att blogga. På bilden så ser ni en större version av menyn och har skrivet vad lite saker är, ifall ni inte förstod de liksom ;) Har tagit bort massor med kategorier, dock kommer jag säkert lägga till några med tiden.
 
Vad tycker ni?
 


Julia

Jäättefiin! Du är sådär jobbigt duktig på att göra designer :o

Svar: Säger tjejen som alltid har ascoola designer!
Li

2013-08-15 @ 20:28:15
URL: http://Ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: