Recension: The Carrie Diaries

Handling: Carrie Bradshaw går Junior Year i High School, tidigt 1980-tal. Hon har sina första frågor om kärlek, sex, vänskap och familj medan hon försöker navigera mellan skolan och Manhattan.
 
Kommentar: Alltsåååå det här var en sån här nödserie, hade hört lite om den och visste inte vad jag skulle tro så gav de ett försök. Absolut inte den bästa serien jag sett, och typ den va lite töntig, mindre bra skådisar osvosv, you name it. Meeeen den va liksom lite härlig iallafall, och de som jag tyckte va bra i den var att den faktiskt hade lite budskap bakom sig t.ex. att det är okej att inte veta vem man och man ska bli accepterad oavsett sexualitet, att man ska drömmar, att vänskap är typ det finaste ever även fast man sviker varandra och sen självklart kärlek då. Och om jag nu ska säga vem jag tyckte va snygg i serien, som jag typ gör i varje serie jag recenserar så alltså Sebastian, sååå snygg! Haha...
Det var bara 13 episoder, vilket jag egentligen kan förstå eftersom detta var en liten "b-serie" meeen jag skulle lätt kolla om det var typ 22 episoder!
 
Betyg: 3/5
 
Säsonger: 1, just nu. Säsong 2 kommer ut 25 oktober. 


Ebba

Vart hittade du säsong 1? Vilken sida alltså? :)

Svar: http://watchseries.lt eller nåt sånt :)
Li

2013-09-15 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: