ricinolja

Bad mamma köpa ricinolja idag och de ska bli jättespännande att testa. Det är alltså en "oral lösning" om man har förstoppning, haha skoja. Eller de är ju de.. Men jag har hört att man kan ha det i håret så växer de mer än en cm i månaden. Jag vet att jag klippte mig i förrgår men de struntar jag i, jag måste testa det här. Mitt hår växer väldigt fort även om jag inte har några saker i de, men vill att de ska växa ut mer nu så jag kan fixa till de som jag vill för jag tyckte att luggen blev lite för kort t.ex. :)
 
Förlåt men vem kom ens på att ha det här i håret...? Ganska äckligt om jag får säga de själv. Men aja, skulle ni vilja se resultat efter ett tag? 
 


kendall

JAA, posta resultatet. jag är super nyfiken! vart klippte du dig förresten? vet att du nämnde i orten du bor på men vilken salong?:) det vart supppper snyggt:D

Svar: Det heter Salong Elisabeth. Resultat kommer!
Li

2013-08-16 @ 18:18:18
Michelle

Inge bra alls, har testat och fick massa finnar i hårbotten. Den där oljan är ju svårupptaget av huden och förstoppar porerna, men testa om du vill.

Svar: Har testat flera gånger och har inte märkt av något än så länge, beror nog på vad man har får hudtyp också, får nästan aldrig finnar så tror inte jag skulle få de av nån olja då heller
Li

2013-08-21 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: