this is us

 
Gårdagen, oj... Gårdagen överlag var en bra dag. Fick min dator, dagen gick fort och sen runt kl 15 mötte jag upp Nattis vid Emelies skola som ligger några hundra meter från min, sen slutade Emelie. Vi drog hem till dom och jag lovar att jag aldrig skrattat så mycket på år, allvarligt talat alltså. Visste inte att det gör så ont att skratta...
 
Sen åkte vi till bion, köpte lite godis och sen en liten bit in på filmen så drog Nattis för de blev lite strul vilket var riktigt tråkigt för de hade vart jättekul och haft henne där med oss tjejer, men tur är väl att hon såg filmen dagen före på en pressvisning så hon missade ingenting. 
Filmen var iallafall grym, och nu kommer mitt lilla tal jag måste hålla varje gång de händer nåt kul med killarna. Men det är helt sjukt att sitta där i en biosalong, veta att filmen visas världen runt på bio och alla är nästan fullbokade, se dom framträda och även se hur galna fans är och samtidigt veta att man ungicks med dessa fem killar förrförra sommarn som om dom var kompisar... Det gör ont och tänka så, usch vad jag saknar dom tiderna alltså. Helt sjukt att man har hängt med världens största pojkband. Om inte maj-juli 2011 hade hänt så hade jag inte vart den jag är idag och jag hade inte haft de vännerna jag har idag, vilket är tur för de är absolut världens bästa vänner.


Ariana

Vad var det för strul som hände? Tråkigt att hon missade :/

2013-08-29 @ 18:58:02
Anonym

Vad hände med hon "Nattis?"

2013-08-29 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: