a flying fuck

Vet att jag inte bloggade igår, men skulle möta upp en person som aldrig blev av och som dessutom ställde in i lördags också. Blev en aning irriterad och åkte hem istället men just nu är jag way too tired to give a flying fuck. Jag orkar inte med mitt liv och jag orkar inte med skolan. Vill bara gå i ide just nu. Har så himla mycket i skolan nu innan lovet. Den här terminen har gått så himla fort och jag har verkligen mått bra mestadels av tiden och inte haft svårt att gå till skolan. 
Men nu när jag ska hålla en muntlig visning (eftersom jag går mäklarlinje) för endast några tjejer i klassen som jag känner mig 100% säker med men ändå mår jag så piss över det så jag nästan vill strunta att gå dit imorgon. Jag kan verkligen inte stå framför en grupp med personer och snacka, ganska töntigt om eftersom jag faktiskt går mäklarlinjen jag vet. Men jag mår jättedåligt, kan inte stå upp ordentligt och kan inte andas normalt. Det kanske är scenskräck? 
 
Nu ska jag skriva lite svenska då, ska översätta en svensk låt till engelska och måste även plugga till juridikprovet på onsdag. Usssch, vill bara sova. Hoppas ni mår lite bättre än jag iallafall ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: