Bekännelser

- Jag är extremt rädd att bli sårad så jag tvekar ofta på saker jag egentligen inte borde tveka på. Sen i efterhand så ångrar jag mig alltid. 
 
- Jag är jätteledsen över att Paul Walker är död, det har någora veckor nu och tänker på det minst en gång per dag ändå... Så hemskt, jag gillade verkligen honom. :(
 
- Snart fyller min blogg 1 år, och det är de längsta jag haft en blogg utan att göra uppehåll! 
 
- Mina favoritmåndader är maj och juli. 
Varför? Jo, maj: Allt blir grönt och jag blir så jävla lycklig av vårvärmen. juli: högsommar och jag fyller år. 
 
- Jag är extremt nöjd över mitt gymnasieval! Jag vet att många har undrat över min skola och ska självklart göra ett helt inlägg ang. det snart!


Alexandra

åh gud jag sörjer också efter pauls död :( kommer nog ta ett tag innan man kommit över sin favvoskådis död :(

2013-12-17 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: