dog bara nästan

Kom hem för ca en timma sen och har fortfarande inte rört mig ur fläcken, är så jäkla trött efter skolan så vill bara lägga mig och sova en liten stund... Vilket jag funderar på att göra faktiskt hehe. Jag gjorde den muntliga visningen imorse på svenskan och det gick väl helt okej. Med "helt okej" menar jag att jag klarade mig igenom de utan att dö. Dog bara nästan. Gjorde bara inför Linnéa och Fanny vilket var jätteskönt men tycker fortfarande det är megajobbigt. Sen när jag sa fel så började jag skratta mitt i allt också, typiskt mig. Fick iallafall 1 1/2 timmes längre lunch och fick sluta nästan 2 timmar tidigare idag vilket gjorde mig tusen gånger gladare!
Imorgon har jag prov sen är jag praktiskt taget fri från allt innan lovet, iallafall vad jag vet. Ska bli riktigt skönt och kunna koppla av lite för just nu är jag rätt aå stressad för skjuter alltid upp allt till sista sekund. 
 
Senare ikväll kommer mamma över hit ett litet tag, hon tar även med sig min bas, oboy och nutella. Me very happy ♥


Serafina

Hej, jag typ avgudar din blogg. Läst den ett bra tag, aja den är super!! Jag vill antingen gå beteendevetenskap eller ekonomi-ekonomi i gymnasiet, kan inte du berätta lite om ekonomi linjen i ett inlägg? Om du skulle rekommendera den och så? Tack på förhand! :D

2013-12-10 @ 17:09:44
Serafina

Hej, jag typ avgudar din blogg. Läst den ett bra tag, aja den är super!! Jag vill antingen gå beteendevetenskap eller ekonomi-ekonomi i gymnasiet, kan inte du berätta lite om ekonomi linjen i ett inlägg? Om du skulle rekommendera den och så? Tack på förhand! :D

2013-12-10 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: