en bra lördag

Idag vaknade jag upp bredvid några bra personer, även mina första gäster till lägenheten. Nu har dom dragit och jag sitter här och väntar på pappa, vi ska nämnligen åka till IKEA och förhoppningavis får jag med mig en byrå hem hit. 
Gårdagen var iallafall grym och jag ville inte sätta mig framför datorn utan bara ha kul. Jag, Elin och Mickis drog hit på eftermiddagen, drog ner till coop och handlade mat och sen fick Mickis laga chicken tika masala till oss hahaha. Sen efteråt blev det pepparkakshusbyggning. Självklart kommer ni få se det (var beredd på att det är världens fulaste) Det var meningen att vi skulle ha filmkväll men det enda vi gjorde var att lyssna på musik, bygga pepparkakshus och pratade massor med skit, som vanligt. Nä men nu måste jag göra mig i ordning. Ni får ha en fortsatt trevlig söndag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: